Vechtsport & zelfverdediging
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moni Aizik

4 plaatsers

Ga naar beneden

Moni Aizik Empty Moni Aizik

Bericht  Jojo di feb 23, 2010 4:53 pm

Op veel forums zie je dat Aizik liegt over zijn carriere en dat CKM eigenlijk geen kravmaga is. Ik heb zelf één keer een instructeursles meegedaan en die viel zo tegen dat ik ben weggegaan. Ik kan dus beamen dat CKM geen kravmaga is maar een soort vergemakkelijkte ju jitsu. Toch zijn er zo te zien veel mensen die een ongelooflijk vertrouwen hebben in die man en hij staat regelmatig in de boekskes en ik kan me voorstellen dat sommige mensen hier ook wel een paar positieve dingen te zeggen hebben, ik ben benieuwd!

Jojo

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Moni Aizik Empty Re: Moni Aizik

Bericht  Luc Van Laere wo feb 24, 2010 2:27 pm

Positief is dat hij commercieel goed bezig is. Dat gun ik (bijna) iedereen. Dat hij regelmatig in black belt magazine staat is geen toeval...
CKM is idd. geen Krav Maga maar het is op zich niet zo'n slecht systeem. Teveel jj, dat klopt en af en toe eens iets waar ik serieuze bedenkingen bij heb maar dat zie je overal. Dat Aizik een fraud is doet geen afbreuk op zijn systeem an sich en dat hij veel geld vraagt voor zijn seminars eigenlijk ook niet.

Luc Van Laere

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 24-02-10
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Moni Aizik Empty Re: Moni Aizik

Bericht  Shooter vr feb 26, 2010 11:14 am

Ja ok, maar hij is commerciëel goed bezig ten koste van anderen en dat is natuurlijk niet goed te praten.

Shooter

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 26-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moni Aizik Empty Re: Moni Aizik

Bericht  Luc Van Laere vr feb 26, 2010 1:29 pm

Klopt!

Luc Van Laere

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 24-02-10
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Moni Aizik Empty Re: Moni Aizik

Bericht  Jojo za feb 27, 2010 10:05 pm

Aizik is een geldwolf. Je moet honderden Euro's per jaar betalen om als instructeur op zijn site te mogen blijven staan. Zo simpel is het. En dat die instructeurs nu iets kunnen of niet daar trekt Aizik zich niets van aan. Hoe kan het ook anders als je op 1 dag instructeur kunt worden? Dan kan je systeem wel goed zijn maar als diegenen die het moeten uitdragen niks waard zijn ben je er niks mee. De ketting is zo sterk als de zwakste schakel.

Jojo

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Moni Aizik Empty Re: Moni Aizik

Bericht  Shooter do mei 27, 2010 10:27 am

http://www.moniaizik.info/ en daarom staat er op de ECKMF site "Note: We have never been and are still NOT affiliated to the Moni Aizik - 'CKM' system or to Moni Aizik himself. Our way of teaching is completely different. Our instructors have NOT been granted a title after a simple seminar but after a real training period, a real instructor course, a 7 hours lasting exam, an apprentice period of at least 6 months (in most cases a year) and evaluation! " Ben het wel in de Google cache moeten gaan zoeken want de site is blijkbaar offline.

Shooter

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 26-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moni Aizik Empty Moni Aizik

Bericht  Kravver vr sep 17, 2010 2:52 pm

Het is eigenlijk te gek dat je na 1 dag instructeur kan worden bij Aizik. Zo krijg je dat mensen nooit aan vechtkunst hebben gedaan en dan een club gaan beginnen. Wat voor serieuze verantwoordelijkheid is er aanwezig in je hooft om les te gaan geven als basis instructeur of als beginner met 1 dag ervaring. Arie van den Akker van zvcnoord en vele anderen geven les in iets wat ze zelf niet snappen, en willen er allemaal een slaatje uitslaan.

Het systeem van Aizik zit wel goed in elkaar! Maar sommige dingen wat vergezocht. Als je je instructor licentie niet betaald word deze ingetrokken. Dat isjammer.


Kravver

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 16-09-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moni Aizik Empty Re: Moni Aizik

Bericht  Luc Van Laere do sep 23, 2010 5:07 pm

Tja, dat is net de basis van zijn verhaal: geld verdienen. Zijn systeem is geoptimaliseerd voor maximum verdiensten. Dankzij Nir Maman en Robb Hamic is hij echter hard tegen de vlakte aan't gaan. Aiziks claims betreffende Krav Maga zijn belachelijk.

Luc Van Laere

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 24-02-10
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Moni Aizik Empty Re: Moni Aizik

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum