Vechtsport & zelfverdediging
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pascal Van Ostende?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Pascal Van Ostende? Empty Pascal Van Ostende?

Bericht  Shooter do maa 25, 2010 11:50 am

Wie is Pascal Van Ostende en geeft hij nog krav maga les?

Shooter

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 26-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pascal Van Ostende? Empty Pascal Van Ostende ??????

Bericht  René-T-Tew di apr 26, 2011 12:59 pm

Ik heb 3 jaar getraind bij Pascal Van Ostende van 1990 tot 1993. Ik vond hem een heel goed trainer die wist met wat hij bezig was en Krav Maga perfect onder de knie had.
Het was een harde trainer, we kregen training van 19 tot 22uur. Hij had zijn oefenzaal in Woluwe (Brussel).
Tot de dag dat ik na een maand in vakantie te zijn geweest en de trainingen wilde hervatten, voor een gesloten deur van de oefenzaal stond. Geen Pascal, geen leerlingen niks en niemand die mij uitleg kon geven over wat er gebeurd was.
Ik heb meermaals geprobeerd hem op te bellen , maar de telefoon werd zelfs niet opgenomen. Wat was er gebeurd ?????
Tot op de dag van vandaag weet ik nog altijd niet wat er gebeurd is.
Spijtig want Pascal was een persoon "uit één stuk"

Debecker René
Instructor K.M
EKMA
Krav Maga Academy Brussels

René-T-Tew

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 13-01-11
Leeftijd : 77
Woonplaats : Halle (Vl. Brabant)

Terug naar boven Ga naar beneden

Pascal Van Ostende? Empty Re: Pascal Van Ostende?

Bericht  Shooter vr apr 29, 2011 4:08 pm

Dank voor uw antwoord René. Ondertussen ben ik via iemand anders die bij hem les volgde te weten gekomen dat hij zou gestopt zijn naar aanleiding van een incident. Wat en hoe weet ik niet precies en het is ook niet zo belangrijk. Hij geeft geen les meer en dat is het.

Shooter

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 26-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pascal Van Ostende? Empty Cpt Vanostende Het begin van Krav Maga in Europa en België / Een beetje geschiedenis, met een traan op het oog

Bericht  Hashomer do dec 01, 2011 3:18 pm

Zie de andere post:Een beetje geschiedenis, met een traan op het oog

Historische anekdote: De eerste cursussen van Krav Maga zijn rustig geweest in een kamer in Brussel de 80 Vanostende door het CPT in een sectie met de naam Anoniem UFA voor United Fighting Arts, begin 1990, onder leiding van Richard Douieb hij de Club Krav Maga, Richard Douieb geopend om nogmaals vragen hem vertegenwoordigd in België, had hij al in het verleden verworpen, en accepteert
Hoewel er meerdere plaatsen of geef het over Brussel
Luik, en leert dat Namur.il parait'il cursussen worden elders bij mensen die geen deel uitmaken van een organisatie en niet inderdaad een technische achtergrond of diploma, maar een hoop lef en dollars in de ogen gegeven .
Niet te roddelen laten zien, dat elk onderzoek dat P. Kaddoush International School of Krav Maga heeft gebracht voor de eerste keer en wat tijd om snel geprobeerd om een deel van een organisatie
officiële en het verkrijgen van een status en een cijfer (zelfs de mensen die zijn licentie cursus begon als een professor in de Krav Maga niets, zelfs als het waar hij de super expert in België moet vet vóór alles uitgelegd in zijn CV Krav Maga debuut in België en het buitenland)
Gelukkig de schande van Krav Maga was op dat moment, in de persoon van P. Kaddoush een uitstekende leraar en het onderwijs

Hashomer

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pascal Van Ostende? Empty Cpt Vanostende Het begin van Krav Maga in Europa en België viattour / Een beetje geschiedenis, met een traan op het oog

Bericht  Hashomer do dec 01, 2011 3:22 pm

Zoals de andere cursussen starten op brussel
Van Luik was ook het debuut van Cpt vanostende, maar als er niemand T. Viatour ingeschreven in zijn huis na 8 maanden van Krav Maga een keer per week en niet elke week en zei dat hij geen geld betaalt hij zijn leermeester de zomer stage bij een Marseille Douieb had , maar is net terug met nee dank u, met de gele band Receipts van Douieb hij een club geopend in zelfverdediging van Luik, de laatste drie die ik later een club en drie Kravmaga me weer later ontving hij zijn zwarte band bij Richard Douieb toen hij geeft natuurlijk Krav Maga al vooruit met een zwarte band
Maar zijn ambitie en zijn hemelvaart commerciële sound geweldig. Hij zal j'usqu'en Israël en ja Rahim Gideon Op drie net op tijd om foto's (die Viattour fanatiekeling zal op de hoogte) neemt het ook een heel erg kort verblijf in Amerika doet en trad hij in dienst Darren Levine en hij stelt voor om reclame te maken voor zijn vereniging in Europa, maar dévloppe creëert en fondsen in het geheugen van de vrouw van Darren Levine
Het geraakt door het gebaar, dankzij de AmerikaanseZoals de andere cursussen starten op brussel
Van Luik was ook het debuut van Cpt vanostende, maar als er niemand T. Viatour ingeschreven in zijn huis na 8 maanden van Krav Maga een keer per week en niet elke week en zei dat hij geen geld betaalt hij zijn leermeester de zomer stage bij een Marseille Douieb had , maar is net terug met nee dank u, met de gele band Receipts van Douieb hij een club geopend in zelfverdediging van Luik, de laatste drie die ik later een club en drie Kravmaga me weer later ontving hij zijn zwarte band bij Richard Douieb toen hij geeft natuurlijk Krav Maga al vooruit met een zwarte band
Maar zijn ambitie en zijn hemelvaart commerciële sound geweldig. Hij zal j'usqu'en Israël en ja Rahim Gideon Op drie net op tijd om foto's (die Viattour fanatiekeling zal op de hoogte) neemt het ook een heel erg kort verblijf in Amerika doet en trad hij in dienst Darren Levine en hij stelt voor om reclame te maken voor zijn vereniging in Europa, maar dévloppe creëert en fondsen in het geheugen van de vrouw van Darren Levine
Het geraakt door het gebaar, dankzij de Amerikaanse

Hashomer

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pascal Van Ostende? Empty Cpt Vanostende Het begin van Krav Maga in Europa en België/ Viatour / Een beetje geschiedenis, met een traan op het oog

Bericht  Hashomer do dec 01, 2011 4:14 pm

Hier is hoe T. Viatour terug te vinden in een recordtijd aan het hoofd van de WKMF Wereld Krav Maga Krav Maga Federation en haar twee baby's en de prestaties wordt een pictogram voor een aantal ten koste van de afbeelding Kravmaga van zijn leraren en zijn zeer goede vrienden vanaf het begin en Jc Loiseaux Ph Mottar het, die volgde hem op het eerste, maar was een beetje meer serieus en staat voor RD
Hij moet worden toegestaan ​​dat hij geholpen om de kramaga bekend, zelfs als het doel en trots was anders dan veel praktijk, helaas is de foto leuk, modern, en heel snel of we nog wat dingen duidelijk zijn voor de fijnproever niet voor beginners of die op zoek zijn naar dezelfde dingenElke beoefenaar in staat zal zijn om nu discipline door de gepassioneerde het begin van de discipline te begrijpen en met de staat ondersteuning (vijf of zes reacties) om de waarheid van de vroege geschiedenis van België te controleren
Ze klinken bijna hetzelfde in Frankrijk kan later met een open oorlog en broedermoord tussen twee exelenst Douieb Kaddoush en beoefenaars van een hoge waarde of een ras dat opent zodra een club in een dergelijke afdeling in een dergelijke stad of in het ene land, met een toenemende wedstrijd onder de scholen om meer en meer en worden de betreffende pratiquands en uit dit zijn Krav Maga ontwikkeld in andere landen in Europa
Rahim Gideon haalde het diploma van de vereniging heeft Iraellienne IKMA Richard Douieb, terwijl de laatste echte Grade Richard Douieb Rahim werd doorgebracht bij Gideon met IMI
Ze creëerden een federatie heeft niet zijn, en FEKMRD Kaddoush het buitenland gegaan

Hashomer

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pascal Van Ostende? Empty Re: Pascal Van Ostende?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum