Vechtsport & zelfverdediging
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sascha del sal

+5
Jojo
Mr-T
JD
Eline-D
SMmeke
9 plaatsers

Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Sascha del sal

Bericht  SMmeke za maa 28, 2015 6:41 pm

Er zijn zo van die mensen die beter autoverkoper waren geworden, Sascha del sal is daar 1 van. Veel praatjes, twijfelachtige verhalen vertellen en privéberichtjes sturen op facebook met de hoop dat je hapt. Volgens mij geeft die alleen les om vrouwen te kunnen versieren want meer dan over zijn eigen praten doet hij niet. De-gou-tant. Ik heb hem zelf geblokkeerd op facebook.

SMmeke

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 13-09-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  Eline-D za maa 28, 2015 8:06 pm

Dat is toch die met zijn dik oor he? Ik heb daar een keer les van gekregen en hij vond zich wel goed, zo goed dat hij het nodig vond om op te scheppen over dat hij 4 keer was neergestoken. Nooit Facebook berichtjes gehad, ik zal te bedenkelijk gekeken hebben affraid

Eline-D

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 23-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  JD zo maa 29, 2015 2:20 pm

He can't help lying even if he tries hard. He lies about everything and anything. It's all part of a compulsive desire to make himself seem bigger than he is and impress others. His business, his talents, his connections, even the amount of women he bangs, it's all BS. Either way, guys like Sascha Del Sal wil never be respected. His word counts for nothing and so his character counts for nothing.

His first mistake was to lie about being an Ancien de la Légion étrangère to an actual Ancien, the second was to brag about him banging women all over the place, his third mistake was telling stories about his involvement in shady trades, his forth about him fighting (and winning) every week, his fifth to badmouth the companies he worked for and even this is not the end of the list. He is untrustworthy and incompetent as a human and thus as a self defense instructor. His MO is to infiltrate and charm his way tot the top then get hold of as much info as he can to then use it for his own profit. He did it with the ekma, he did it with First Class Nutrition and he will do it again with the companies he works with now.

His website states that he is the ex Chief of the ekma, indeed he was, for a few months and then he got kicked out because of all of the above.

The reason why he didn't get his face smashed was because the owner of the ekma, our Camarade Luc van Laere stopped a bunch of vindictive Anciens but one way or the other this guy must be stopped.

JD

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 17-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  Patje ma apr 06, 2015 1:42 pm

@JD Indeed, but like all liars and conman he has the talent to spot victims.
@Eline, idem. 1 keer les van gekregen in Antwerpen, hij stond daar wat stoer te zwaaien met een mes en vertelde terloops dat hij al een paar keer neergestoken was. Hij beweerde toen ook dat hij altijd een mes op zak had en dat hij een gehard portier is. Diezelfde avond heb ik een mail gestuurd met de vraag mij te verwittigen wanneer die clown les kwam geven zodat ik rustig een Amerikaanse actiefilm zou kunnen bekijken. Die zijn realistischer dan de C filmplots van Del Sal.


Patje

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 17-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  Mr-T ma apr 06, 2015 4:29 pm

lol! eersteklas lul

Mr-T

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 05-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  Jojo di apr 07, 2015 8:24 pm

Nu heeft hij zich bij ACT (nerds die met messen, zwaarden en speren spelen) binnengewerkt. Die kerel is gewoonweg hilarisch.

Jojo

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  Shooter di apr 07, 2015 8:32 pm

Dik oor, dikke nek, korte beentjes, grootse verhalen, le nouveau Aizik est arrivé Rolling Eyes

Shooter

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 26-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  Eline-D di apr 07, 2015 11:55 pm

Je vergeet muffe kop en nog een paar dingen bom

Eline-D

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 23-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  Johan L wo apr 08, 2015 2:24 pm

Waar del sal verschijnt beginnen de problemen en dat zullen ze bij maximise sports nutrition ook wel nog ondervinden vraag maar eens aan first class nutrition. Op het gebied van vechtsport kan ik niet meespreken maar op het gebied van zaken wel en daarvoor hoeft hij bij mij niet meer aan te kloppen.

Johan L

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 08-04-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  Patje za apr 18, 2015 3:56 pm

Zo mensen vinden altijd wel nieuwe slachtoffers.

Patje

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 17-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  Nikki DL do jun 04, 2015 4:03 pm

Pretentieus liegend hopeloos menneke dat staat vast. Zouden we hem niet beter doodzwijgen want nu krijgt hij toch nog aandacht.

Nikki DL

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-06-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  SMmeke za jun 06, 2015 6:25 pm

Ben je ook een slachtoffer van zijn verleidingspogingen Nikki DL?

SMmeke

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 13-09-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  Nikki DL wo jun 10, 2015 8:56 pm

@ Smmeke Neen maar wel van zijn belachelijke praatjes. Hij is de beste vechter, de beste portier, de beste verkoper en al de rest is tijdverlies. Commentaar op alles en iedereen.

Nikki DL

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-06-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Sascha del sal Empty Re: Sascha del sal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum