Vechtsport & zelfverdediging
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

krav maga in Gent

+6
Patje
JD
trics
nix1986
Shooter
sambrotta
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

krav maga in Gent - Pagina 2 Empty Re: krav maga in Gent

Bericht  Mr-T vr nov 28, 2014 5:53 pm

die club in destelbergen fit out is dat iets?

Mr-T

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 05-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

krav maga in Gent - Pagina 2 Empty Re: krav maga in Gent

Bericht  Jojo wo dec 03, 2014 4:07 pm

Neen de instructeur heeft het ego vanhetkannimeer is al 10 keer neergestoken , vecht alle weken enzovoorts.

Jojo

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

krav maga in Gent - Pagina 2 Empty Re: krav maga in Gent

Bericht  Patje wo maa 11, 2015 4:43 pm

Sasha Del Sal? Die begon ooit een club in Lebbeke die meer dicht dan open was, werkte een half jaar bij een firma die sportvoeding doet, nu bij een andere, opende een club in Hasselt die rap ook weer dicht ging, Zonhoven idem al bij al niet echt betrouwbaar me dunkt. Om het nog niet te hebben over zijn ego en leugens.

Patje

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 17-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

krav maga in Gent - Pagina 2 Empty Re: krav maga in Gent

Bericht  Jojo za maa 14, 2015 4:31 pm

Labiel persoontje die Sascha Del Sal. Begon ooit in Echt , Maaseik , Zonhoven , Hasselt , Lebbeke mar hield het geen 6 maanden uit. Ik vraag me af wat hij tegen die mensen zei die zih hadden ingeschreven ? Hij is meer niet in Gent dan wel. Op zijn facebook groep staat het vol negatieve commentaar en nu wert hij samen met ACT , waarschijnlijk tot ze hem door hebben. Hij staat ook bekend als fake legionair en voor zijn grootse verhalen. Op zijn site staat dat hij hoofdinstructeur is geweest bij de Ekma maar wat er natuurlijk niet bij staat is dat hij daar is buitengesmeten omdat hij niet te vertrouwen is. Een pathologische leugenaar met een vlotte babbel. En dan over dat verhaal van dat vechten , goed bezig als zelfverdedigingsleraar zou ik zeggen. Ligt de nadruk niet op vermijden?

Jojo

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

krav maga in Gent - Pagina 2 Empty Re: krav maga in Gent

Bericht  Dr. Phil vr maa 20, 2015 9:28 pm

Sascha del sal heeft het genoegen een vermelding op het besloten forum van oud Légionnaires aan zijn rekker te hebben. Hij is een mythomaan zonder eergevoel en zal met zijn korte beentjes zijn lot niet ontlopen. Mythomanes zoals del sal verdwijnen na verloop van tijd automatisch en niet door de hand van iemand of iets maar omdat ze overal bekend staan als leugenaar en bedrieger maar dat hij wil uitschijnen tot de organisatie van Camarade Luc van Laere te behoren is niet alleen ongehoord maar ook zwak. Ik hoop dat zijn leden niet in zijn fantastische verhalen trappen en dat wie zaken met hem doet op zijn qui vive is.

Dr. Phil

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 29-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

krav maga in Gent - Pagina 2 Empty Re: krav maga in Gent

Bericht  Mr-T ma maa 23, 2015 8:03 pm

Zo nog één die peinst dat de zon uit zijn gat schijnt.Maar geen kloten kan. Goe dat ik weet dat hij het is. Word het geen tijd voor een lijstje met bedriegers te maken? Is er dan wel een club waar ik kan trainen zonder dat de leraar een minderwaardigheids complex heeft?

Mr-T

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 05-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

krav maga in Gent - Pagina 2 Empty Re: krav maga in Gent

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum